divendres, 23 de maig del 2008

Alta de línia

Aquest matí he rebut la trucada d’una companyia telefònica sense poc ànim de lucre que volia oferir-me els seus serveis, entre els que destacava minimitzar-me instantàniament el compte corrent.
La conversa ha anat així (transcripció literal):
[1 és l'operadora, en alguna part d’aquest món, o fins i tot de l’altre, i 2 sóc jo, o tu]

Ring...

X – Si?...Digui?... (passa el temps d’un discurs de Fidel)
O – Sr X?
X – Si, jo mateix.
O – L’agafo en un mal moment?
X - No, tranquil•la, tinc uns lladres corrent per la casa fent-me dissabte però ara mateix estic amagat sota el llit amb l’inalàmbric, cap problema...
O – Així que vostè té telèfon a casa?
X - Si, des que van prohibir els repetidors de senyals de fum...
O - I internet?
X – En tenia, però ara mateix estic veient com els lladres estan posant el router al sac.
O - I televisió per cable, que en té?
X - No, ara només gaudeixo del cable. Des que em vaig canviar de pis que vaig haver de regalar el televisor perquè no em cabia al menjador.
O – I en voldria tenir?
X – de què, de menjador? de fills? d’un pis a Marina d’Or?
O - No, de televisió per cable.
X – Depèn. Fan molts anuncis?
O – Gairebé mai.
X – Així no m'interessa, gràcies.
O – Doncs sap que pot veure més de 100.000 canals de cuina, incloent un en esperanto? I sap que hi ha canals de notícies controlats per cada partit polític, fins i tot el de la marihuana, que només emet de nit? I sap que hi ha més de 10.000 canals d’esports?
X – Mira, doncs per veure el futbol...
O – Ho sento, però de futbol no n’hi ha cap, ja se sap, poca demanda. Això si, de billar americà en tenim 3.256.
X – I això quin preu té, amb IVA, notari y Euribor inclosos?
O - Miri, per ser dona, divorciada i més gran de 65 anys, li surt per 60 euros al mes. Què li sembla?
X – Canviar-me de sexe em sembla ara mateix una utopia. I si no compleixo cap dels requisits?
O – Doncs llavors li costarà 60 euros al mes. Algun dubte, senyor X?
X – Doncs me’n queda algun. Per exemple, sap quan remuntarà el dòlar? On és Bin Laden? Elvis encara viu?... Em sap greu, senyora operadora pel temps que m’ha dedicat, però és que ara mateix em trobo molt a gust amb la companyia que m’està estafant actualment. Potser en un altre moment.
O – I quan li sembla que serà un bon moment per trucar-lo, sr X?
X – No ho sé, potser esperem a que es desfacin els pols... Això si, truqui al vespre, si no li fa res...
O – ...quan es desfacin els pols...al vespre. D’acord, ho he apuntat. Moltes gràcies per tot, sr Y.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Tremendu!!! Senzillament i espectacular impressionant. Rodó!
M'agradaria saber escriure tan bé com llegeixo (és que llegint m'ho passo molt bé).

Per el segon plat i les postres d'aquest entremés, dues recomanacions:

Article a l'Avui de l'Iu Forn (sempre són bons però el d'ahir era molt bo)

Dues cançons (Hereus, Orgull) penjades a la web de Kitsch del nou disc.
http://www.kitschmusic.com/marcs.htm

Ramon ha dit...

Des que poses el nom que els comentaris han augmentat com el preu de la llet, gran lector!

Per ara em salto el segon plat, que el Forn s'ha d'escalfar (ho dei`xo per demà)

De Kitsch, les dues bones, però jo em quedo amb Orgull.

Tropical Island tremenda e?

Siau!

Moni ha dit...

El post... a l'altura d'un gran escriptor com tu i l'Ana Rosa Quintana. Molt bé ramonet!

Jo vaig rebre la mateixa trucada ahir. Però a mi em van acabar enredant encara més. Això si, em van fer descompte per portar més de 20 anys estudiant i per gastar més de 400 litros d'aigua quan sóc a la dutxa!

Per cert, el canal de billar americà és boníssim, però encara és millor el de música caribenya amb tocs d'electro a l'estil Joan Miquel Oliver.

Per cert, no se qui deus ser per senyor Aleix (amb aquest nom segur que ets d'algun poble de pixapilandia) les cançons de Kitsch estan de PM!!!! Sobretot si vas restret! Millor que la fibra!!!

Bon vent!!

Anònim ha dit...

Hola? He sentit a parlar algo de forns? De veritat que jo us recomano el Microones. No hi ha res que em posi les coses tant calentes amb tanta rapidesa, bueno si que hi ha una cosa, el partit popular pero com magrada tant poc com kitsch doncs recomano el microones. La mamadeta agafa un sabor semblant ala crema catalana del Burger King!

Mundiñuuuuuuuuu!!! Xec ja era hora que fesis un blog amb llengüatje Low Cost, es que si no la gent com nosaltres no pillavem res fill meu...

Mónica (Isma), ell fica monica sol xq com ja sabem k tots dos son un sol "ente" ja suposem k son els dos...no ramonet?, colta deixa de veura ja el canal BillarDs i mirat una miqueta més el de Pàdel que vaya soba us van fotre al Xamping...k us guanyi un xiket...perlamordudeu!

Mundi, ja tinc el filtro d'alta densistat amb polímers des-ionitzats de calci de bromur de plata i virutes de punta de xeringa de mart i salpebrades amb un rajolí oli d'oliva d'Alforja, marca HOYA, anda que no va bé amb la Sra. EOS!no isma?
Gracies pel consell sr. Mundi. Ahh se'm oblidava, ja et pasaré els 2,65 GB de fotos estatiques que tinc teves perque te les fikis de fondo de pantalla! Muah!! jajajajajja!

Salut! Visca Hansel i Gretel!

Ramon ha dit...

Realment, a banda del comentari fora de lloc de la mònica (isma) desacreditant la música de kitsch (sense escoltar-la), digne de targeta groga, veig que els comentaris agafen una alçada vertiginosa que ens pot obligar a prendre biodramines.
Aviat els meus posts podran ser blancs com la lliga 2007-2008. Lo del filtro de la EOS és digne del sr Cuní (espècie-man).
Visca el pàdel de cocodril lacoste sense cua i bigoti dalinià!